Pracownicy są kapitałem każdej firmy. Jednak jeśli nie będą zmotywowani, nie pokażą pełni swoich możliwości. Mało tego, im mniejszą motywację będą odczuwać, tym ich efektywność będzie mniejsza, a obowiązki nie będą wykonane wykonywać na wysokim poziomie. Co z tym może zrobić pracodawca?
Firma
Poznaj złote zasady motywowania pracowników
Budowanie korzystnych relacji biznesowych
Współpraca między przedsiębiorstwami, stanowi trzony budowania relacji biznesowych, określanych mianem B2B. Owa relacja stanowi najlepszy sposób zwiększania sprzedaży, pozyskiwania nowych Klientów oraz rozwijania działalności firmy. Jak zatem powinna wyglądać współpraca?
Usprawnienie procesów biurowych w kontekście zautomatyzowania pracy
Ze względu na postęp techniczny XXI wieku, z jakim przychodzi nam funkcjonować, duże korporacje zaczynają aplikacje wielu nowych i awangardowych usprawnień procesów biurowych. Większość rzeczy staje się całkowicie zautomatyzowana. Podobnie jak na hali produkcyjnej. Robot dla firmy jest lepszą inwestycją niż pracownik. W dodatku, często nie pozostawia żadnych wątpliwości co do jakości swojej pracy, jej płynności czy efektywności.
Employer branding z punktu widzenia pracodawcy - czy powinien przykładać do tego uwagę?
Nie da się ukryć, że nabór nowych pracowników jest trudny. Bezrobocie w tym roku plasuje się na poziomie 6%, więc trudno jest znaleźć wykwalifikowaną osobę do pracy, która jej szuka. A osoby, które mają zatrudnienie, ale chcą je zmienić z pewnością nie zrobią tego widząc pierwszą lepszą ofertę pracy. Dlatego tak ważny jest employer branding, czyli wizerunek marki pracodawcy. Im bardziej rozpoznawana firma, oraz lepsze opinie o niej, tym więcej osób będzie chciało w niej pracować. Ale ten wizerunek pracodawca musi stworzyć sam.
Merchandising - najczęściej popełniane błędy
Coraz więcej przedsiębiorców, którzy prowadzą własne obiekty handlowe, ma świadomość tego, że nie tylko dostępność najlepszych produktów jest "kluczem do sukcesu".
Zasady zarządzenia bezpieczeństwem i higieną pracy w przedsiębiorstwie
Obecnie powszechne jest przekonanie, że systemowe zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy jest niezbędne dla osiągnięcia poprawy bezpieczeństwa i ochrony zdrowia pracowników. Przekonanie to znajduje swoje odzwierciedlenie między innymi w strategiach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.